niedziela, 3 listopada 2013

GŁOSOWAĆ!!!

http://www.votaidolos.com.ar/ - na tej stronie możecie zagłosować na swojego idola
Do dyspozycji macie Martine Stoessel,Jorge Blanco i Diego Dominguez
Czyli serialowych Violetta,Leon i Diego
Wystarczy,że naciśniecie przycisk pod zdjęciem swojego idola "votar" jeżeli włączy wam się twitter możecie go wylączyć nie trzeba go posiadać do zagłosowania.
http://www.votafans.com.ar/ - tutaj możecie zagłosować na Tinistas czyli fanów Tini Stoessel
czyli serialową Violettę
Wystarczy nacisnąć znaczek +1 nie musicie posiadać twittera

GŁOSOWAĆ!!!

4 komentarze:

  1. Rzadkością jest, aby chłopak pisał takiego bloga, ale bardzo mi się podoba :) Myślę, że będę tutaj wpadać częściej

    Jeżeli chcesz zwiastun na bloga zapraszam do mnie :
    zwiastuny-by-lorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.Chętnie odwiedzę twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Nie jestem pewna, czy czytasz komentarze do poprzednich notek, więc na temat opowiadania wypowiem się tutaj.
    Pierwszą rzeczą, za którą masz u mnie plusa, jest tematyka. Uwielbiam ten serial. <3
    Piszesz dosyć lekko, co dodaje uroku całej historii. Musisz jednakże ograniczyć dialogi, a wprowadzić opisy. To chyba tyle.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Nie wiem czemu na tam ten komentarz nie odpowiedziałem no ale dobra.Dziękuję za twoją opinię,postaram się ograniczyć dialogi i wprowadzić opisy.

    OdpowiedzUsuń